RF3World Business

Healthy, Beauty and Luxury



FIRMAX3 sebagai penstabil hormon yang sempurna
Cream FIRMAX3 adalah formulasi sempurna dan diakui sebagai penstabil hormon yg alami yang terbaik. FIRMAX3 bintang baru dalam Bio - Pengobatan yang lebih efektif dan terbukti. Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesehatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah penyakit, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolisme, antioksidan dan melemaskan otot.

TEKNOLOGI NANO

Menyerap dan bertindak cepat dalam beberapa saat saja. Bertindak sebagai anti penuaan, mengencangkan, mencerahkan, serta menegangkan kulit wajah
Teknik penyerapan melalui teknologi Nano merupakan penemuan bio-teknologi yang terunggul. Ia dapat menghantar ramuan alami ke dalam darah dengan baik tanpa melalui saluran penghadaman

Kehebatan teknologi ini terbukti melalui FIRMAX-3 bertindak untuk membantu merawat berbagai masalah kesehatan & kecantikan.1 nanometer = 0.000000001 meter (1m x 10-9).

Kandungan Firmax 3

Kigelia Africana Extract  membantu menegangkan dan melembutkan kulit, Tindak balasnya dengan hormon berfungsi  menghilangkan sel parut seterusnya mengembalikan ketegangan dan keanjalan kulit.
 Manjakani  membaiki tisu mukosa dan sebagai pencegah penyakit. Manjakani juga membantu dalam proses pemulihan tisu yang rusak.
Pegaga (Centella Asiatica) Tinggi Vitamin A and C. Membantu proses keratinization dan penyembuhan. Meningkatkan sintesis kolagen secara alami. 
Yam Liar (Dioscorea Villosa) Kandungan aktifnya, diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progesterone. Meningkatkan metabolisma. Antioksidan dan melemaskan otot.
Aloe Vera Agen pelembap dalam produk perawatan kulit. Menegangkan, merangsang dan memperbaharui kulit untuk kelihatan muda.
 
Sel Asas Epal Kandungan sel asas dalam Epal adalah tinggi. Sel asas tumbuhan seperti sel asas manusia berfungsi untuk membentuk sel yang baru.
 
Tongkat Ali Eurycoma longifolia diakui membantu dalam pembentukan testosterone, Ia digunakan untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.
Ekstrak Soya Soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada pytohormone oleh estrogen. Menambah Estrogen badan. Selain itu ia membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen, juga sebagai agen pemutih dan pelembap.
 
Kollagen Kollagen membantu proses pengantian  “soft tissue” dan kartilage yang rusak.  Menggantikan sel parut dengan sel yang baru dan sehat.
 
Vitamin A Membantu kulit melawan kerusakan akibat radikal bebas. Vitamin A larut dalam lemak membantu pembentukan sel kulit baru.
 
Vitamin B3 Vitamin B3 diperlukan untuk pernafasan sel, membantu menghasilkan tenaga dan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein, peredaran darah yang sempurna dan kulit yang sehat. Berkesan untuk merawat kadar kolesterol darah dan mencegah sakit jantung. Ia juga digunakan untuk merawat kencing manis, sakit sendi dan juga migrain.
Vitamin E  Membantu mengurangkan kesan “stretch marks” juga menghindari kesan “age spots”, mengimbangi minyak pada kulit, mencegah kelembaban yg hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
 
Vitamin B5 Vitamin B5 berperanan mengawal kandungan kolesterol jenis (LDL, HDL) di dalam salur darah. Selain lemak, Vitamin B5 juga digunakan oleh badan untuk proses pemecahan karbohidrat dan protin kepada tenaga. Juga kebiasaannya digunakan dalam merawat dan mencegah jerawat.

MANFAAT  FIRMAX3

Mengimbangi hormon tubuh, mengencangkan dan menaikkan payudara,menambah kadar metabolisme ,Mengurangkan dagu dua ,Mengurangi bawah lengan yang kendur,Mengencangkan perut, membentuk bokong,Menghilangkan simtom menopause,Mengurangi kerutan,Mengurangi stress dan sakit kepala ,Menghasilkan hormon thyroxin,Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan Membentuk paha dan pinggang yang cantik,Menghilangkan sakit gigi,mengencangkan vagina ,membantu masalah sinusitis ,meningkatkan gairah sex..

KESAN PENGGUNAANPicture

1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih kencang, cerah berseri.
4.   Mengecilkan pori pori dan garis halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan rasa sakit
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Mengencangkan Payudara.
9.   Mengurangi kantung mata.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangi rasa nyeri


Kesan 1-3 Hari penggunaan Firmax3:

1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol,
    Kulit dan feses jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit
    dan feses pada awal penggunaan.
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin kencang.
4. Kulit makin kencang dan tegang
5. garis wajah pada kulit menghilang

Penggunaan berterusan selama 3 bulan akan kekal kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif. 

Kesan Pembaikan Firmax-3:

1. Orang yg hatinya rusak atau darah kotor
    berkemungkinan akan keluar flek /jerawat pada kulit karena kesan penyucian darah
    dalam masa 1-7 hari permulaan tetapi akan hilang dan tak meninggalkan bekas.

2. Orang yang tinggi Kolesterol,
    Muka dan kulit jadi makin berminyak akibat pembuangan lebihan lemak bawah kulit
    setelah 1-3 hari penggunaan.

3. Haid yang pertama selalu lebih awal 2-3 hari
   pendarahan lebih dari biasa masa haid pertama akibat pencucian rahim.




0 komentar :

Posting Komentar